ponedeljek, 19. december 2011

Parket

V mojem stnovanju se že začenja kazati prostor za sedežno, posteljo, pisalno mizo... V petek je končno z delom začel še parketar. Kako težko sem ga že čakala. Še posebej, ker se mi je po zadnjem telefonskem pogovoru zazdelo, da me bo tik pred zdajci prestavil na novo leto. Jaz si pa tako želim, da bi za božič že lahko postavila prvo, zares mojo, novoletno jelko.

Menda bo jutri nared še spalnica, malar pride naslednji dan, vodovodar tudi in če mi uspe še prevoz sedežne do sobote, bo to to!,

****
My flat is getting its final look. A couch, table and bed are already looking forward to their place in it. For the very begining I hope to move in at least those three pieces on Saturday.



1 komentar:

  1. I am so excited for you and can't wait to see it grow into the home of your dreams! Thanks for the english! Love you.

    OdgovoriIzbriši