torek, 19. julij 2011

Home sweet home

Končno. Kupila. Svoje stanovanje! Točno tako, kot sem si ga želela: z balkonom, dimnikom, veliko kletjo in potrebnim obnove, da ga bom lahko uredila po svoje.


Zdaj, ko je renovacija v teku, ugotavljam, da je nakup res nekaj najlažjega, da so precej bolj zahtevne odločitve o posegih v stanovanje.  

Okna so v delu. Lepa, bela, lesena. Izbran je parket, kopalnica in končno tudi peč, ki mi je zadnji teden kradla spanec, ker se nisem mogla odločiti glede barve in stila. Predvem nisem hotela vpadljive, vsekakor pa funkcionalno in tako, da se barvno ne bo tepla z opremo, o kateri sedaj še nisem sposobna razmišljati. Že načrt za elektriko, je bil kar korak zame. Pošteno sem morala razmisliti, kako bo kasneje postavljena oprema, kako bo obrnjena postelja, kje bo stala pisalna miza, televizor, da o kuhinjskih elementih raje ne govorim. Vsaj to, da me bodo zjutraj budili žarki vzhajajočega sonca in da bodo kuhinjo krasila široka panoramska balkonska vrata, vem že od prvega trenutka, ko sem stopila
v stanovanje.

Stiropor in stare tapete v kuhinji in dnevni sobi so  končno "sčohane" s sten, ki zdaj čakajo, da se jih loti električar, še prej pa zidar podre en del stene in naredi nove estrihe. Tako. Moje stanovanje je končno pripravljeno na spremembe.

Z vrta pa že pobiram prve pridelke.

3 komentarji:

  1. All that AND a garden! Wow. I can't wait until we get to do the inside of our home...

    OdgovoriIzbriši
  2. updates will follow:) yes, AND a garden!

    OdgovoriIzbriši