sreda, 4. november 2009

Splača se...

Splača se teči maraton... Če te med samim tekom obletavajo nevzpodbudne misli zakaj si si to nakopal, zakaj je sploh potreben nekaj urni tek, zakaj se kilometri na obcestnih oznakah tako počasi premikajo, zakaj ni več postaj s hrani in pijačo, te na cilju vsekakor spreletijo občutki sreče in veselja, da ti je uspelo. Dobiš lepo medaljo, ob dvigu štartne številke pa že vrečko z darili v stilu maratona.

In danes, še ne 2 tedna po maratonu, ko sem že povsem pozabila na vse maratonske tegobe, me preseneti debela kuverta v poštnem nabiralniku. Majica. In v dopisu piše "pošiljamo vam majico, ki vam pripada po uspešnem maratonu".
No, majica je XL... in upam, da mi nikoli  ne bo prav, me je pa vseeno razveselila. In zdaj vsaj vem od kod folku majice s podobnimi napisi na hrbtni strani. Sem se že spraševala, če si jih sami potiskajo...

2 komentarja:

  1. Hm, čakam na debelo kuverto z majico za 21 :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hey,
    I can tell this is about your marathoning, but not much else. Always put lots of photos!

    OdgovoriIzbriši